Allergi???

Tjingeling! 
Kan det vara så att man har dratt på sig pollen allergi? Svin jobbigt! Man nyser å snorar värre än jag vet inte vad! Jag e trött å hängig med... Gud va tråkigt!   Men det blir la bättre det med skulle jag tro! Det har vart mycket å göra på salongen, himlans trevligt. Å så har man ju världens bästa kunder med, idag fick jag den här fina skålen full med choklad av underbara Sonja! Hon skämmer bort mig!

Sen händer det j andra konstiga saker på jobbet hela dagarna speciellt när Carolina e inblandad  hehe   men vet aldrig vad som komma skall.
 Å så kan man ju få lite oväntat besök ibland med ;)A det är kul nästan jämt! 
Så kom å hälsa på du med! Aqua, Stenungsunds torg ;)
Nu ska jag somna å hoppas att jag e piggare imorgon för då ska vi till Ikea igen å härja, behöver en garderob så mina kläder kan få plats nånstans. 
Sov gott xoxo Nettan

Kommentarer
Postat av: Victoria

Ni kom 3:a med 6 röster :)

2009-04-10 @ 02:28:18
URL: http://victoriahallden.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe Nice! 3a av 5 ja det är ju inte sist iaf! hehehe tackar viktoria för nomineringen!

2009-04-10 @ 02:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0