Internt Blogg-Bråk

UUUUuuuueeeehhh....MEN VA HÄNDE DÄR DÅ???

Nettan... bilden du la ut på mig tidigare idag skulle kunna misstolkas. Det är inte möjligt för en människa att se så mongolid ut bara genom att sova, jag måste ju helt enkelt ha blivit drogad. Erkänn nu... du stoppa nått i mitt te den kvällen?!?! He he..drog-nettan =)

Ja ja nu ligger bilden i alla fall ute...å i blogg-världen e det typ dödstraff på att gå in och radera publicerade inlägg (det gör man bara om blondin-bella hotar med stämning) så lär den få bli kvar där, även fast jag hellre hade ätit möglig banan än att se ut som ett sånt missfoster.

Öh ja vill bara tillägga att jag faktiskt fått höra: "Lina, du e såå söt när du sover...aa du e som sötast när du sover"
Meeeeeh, hur tänkte denna människa där egentligen?!?! Kan ni fatta hur jävla ugly ja måste vara i vaket tillstånd då eller!!
Det är ju bara att köpa läget...jag kommer aldrig mer få ligga, inte ens jag själv hade velat fixa å dona me frukost på sängen till en retard som säcklar på kudden!

Nettan, det vankas revanch vilken dag som helst nu... watch your back!!

Natti Natt/ MongoLina

Kommentarer
Postat av: Emilie

Hej



Jo, jag har faktiskt bloglovin, har nyss skaffat (eller ja förra veckan men i internetvärlden är väll det "nyss" :P)



Äsch, radera så mycket du vill, det är inte dödstraff på att gå emot strömmen :)



/Emilie

2009-04-17 @ 19:14:55
URL: http://plajnis.blogg.se/
Postat av: SARA-TEE

sv: haha verkligen!

allt bra idag?

2009-04-17 @ 21:00:42
URL: http://smithersmorrison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0