På väg hem!!!!

Hello friends and others!!!   Nu har jag å Carolina vart i edet å haft en super mysig "jobb" kväll med TOM, vi fixar bilderna ifrån modellkvällen å fan va super snygga dom blir! DU E VÄRLDENS DUKTIGASTE UNDERBARA TOMPA!    Vi har precis blivit förföljda av polisen. jag hoppades nästan på att dom skulle stanna oss å jag satt beredd med kameran i högsta hugg för att knäppa en prisvärd bloggbild  men ICKE!!! iaf så kommer det en GUL liten goding in här senare! =)   Nu måste jag uppehålla lina så hon inte svimmar av trötthet och av sin svåra blodbrist. Det läcker visst både lite här och där... hahaha kanske skulle knäppt en bild på det med. vi får se.. inte läge nu iaf ;)    
xoxo Nettan å Carolina, dom smarta å fina! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0