Sol i sinne ..idag har ja inte vart inne!

Jag tyckte själv att ja lät hur fyndig som helst nu:) Sitter denna långfredagskväll hemma hos underbara Johanna som har opererat sin stackars fot. 
Har verkligen inte nån data kontakt me omvärlden i överhuvudtaget annars. Då e det bra att ha sånna snälla kompisar som låter mej göra mitt bloggjobb ifred! 

Idag va de superfint väder och ja va ledig..Ja ni hörde rätt ,ledig! Så ja spenderade hela min dag på ikea och köpte grejer tills armarna inte bar mej längre. Hur klarar alla människor utan vänner el familj att handla på ikea...de va verkligen svinjobbigt!?
Och ingen hjälp fick man heller fast NETTAN befann sig i samma lokal, men hon hade visst hittat en annan kompis så nu e du och ja begagnade Lina!

Sen blev de mysmiddag me familjen och världens sötaste Enzo på Tjörn. Vi tittade på fiskarna nere vid havet och enligt enzo så åt vi även haj....tänk att ligga inne me sån fantasi som en 3åring...då hade man haft hur Sköj som helst varje dag.
Sen rockade vi loss ordentligt i vardagsrummet me dans och handklappning till lite "sik" även på svenska kallad musik.


Imon e det en ny dag och ja ska jobba..de e ju påskafton så varför inte..de e ju ändå femte jobblördagen i rad nu..men vilken dag som helst nu kanske ja blir ledig:) nej allvarligt..ja älskar mitt jobb, så mycket att ja till o med åker dit på måndag på modelldag och fotografering. De ska bli kul att få mixtra lite me mina modeller. Kort kommer senare...lägger upp lite goa kort från johans dunderförfest härrom veckan...hög nivå på oss där!
! Glad Påsk på er !!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0