Vill du gifta dig med mig???

En gång i månaden får jag ischias!!!!
Jag kan ju inte säga det med säkerhet men jag har ju seriöst börjat undra. Nu e det ju inte vetenskapligt bevisat och
jag vet inte heller om det är anatomiskt möjligt...Men jag tror på fullaste allvar att äggstockarna kan svullna upp å bli så
stora att dom trycker på ischias-nerven å fuckar upp alla kvinnliga ryggar en gång varje månad. 
Jag ska nog ta och gifta mig med ipren-mannen!!!
Han e ju obehagligt o-fin, men fan skit samma, det står jag ut med... orkar inte ha mensvärk en endaste sekund till.
Så snälla ipren: Kom till mig nu, skona mig och jag lovar att du ska få vara min intelligenta Mens-tablett i både nöd &lust!!

















Lina

Kommentarer
Postat av: Maja.

sjukt gullig liten gubbe, skulle nog dock inte vilja gifta mig med ipren-gubben:)

2009-04-18 @ 11:32:11
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0