Denna gången var det lätt värt att få böter på bilen!

Jaha då var vi lite mindre rika idag!  400 kronor på varsin bilruta utan för Nettans hak. 
Måste ändå erkänna att vara carar klär snyggt i lapp!!!

I rapporten står det:

Lina ska röka och mitt upp i tjötet så får hon se LAPPLISA i fullfärd med att lappa Nettans oranga Peugot. AAAAAAAAA   Hon har inte hunnit fram till Linas Silvriga Puma än så fortare är blixten är skorna på å ner i jamasen ut på gatan å fram till bilen där LAPPLISA väl förkunnade att hon inte skulle slippa undan böter även om hon flytta bilen (undrar jag, var skulle hon sätta bötern?) 
Så lina svara artigt  -"Jaså det säger du, Ja men då behöver jag ju inte flytta den alls då", så stängde hon fint dörren igen och bad sedan LAPPLISA att hon kunde lämna böterna på rutan då hon var färdig å begav sig in i haket igen!

Väl uppe så kan det ju tyckas vara intressant hur länge den jävla DYRA parkerings lappen gäller så ut med huvet genom fönstret å med sin klingande stämma hon ropa ner till LAPPLISA,   -"Ursäkta mig, Hur länge får jag stå där nu innan ni kan lappa mig igen e det 24 timmar eller??? En smått förvånad LAPPLISA kollar upp (å då hade det vart kul om hon fått en snöboll i nunan)  Hon svarar med att det är INTE 24 timmar, dom kan minsann lappa på redan efter midnatt och att hon därför antagligen ska ta ett extra pass idag. Lina tacka för informationen med ett leende å sa att "Gud va bra att hon fick veta det, för det är ju massa timmar kvar till midnatt"! Sen fick LAPPLISA arbeta ostört.

Vi fick en bild på henne men var tvungen att ladda kameran emellan då skiten la av mitt i allt. (Irriterande)
Det är den lilla pricken mitt i fotot bara så ni vet.
Södra vägens egna Lisa
Men så här tror jag nog att hon ser ut i closeup

Vi återkommer med Hennes namn och adress senare ska bara hacka på lite.

Nu har vi nått annat på G så hoppa in senare! 

Hej happ, slappe lapp   / N&L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0