Grattis till dig som vann auktionen på tradera

Auktionen av mig själv är nu avslutat

Jag lyckades få ut en rätt rejäl summa dollar ändå, trots att jag är av äldre årsmodell å lite rostig i kanterna. Pengarna räckte i alla fall till en ny mobil, kan därför lätt konsatera att det va värt mödan.
Här e den då... det senaste tillskottet i familjen mupparna. Jag tror till och med att "du är vad du äter"-s Anna Skipper skulle vart nöjd med mitt köp, ty denna lilla lur e nämligen utrustad med en fiffig stegräknare och inbyggd personlig tränare. Så nu ska jag bli tajtare än tajtast å trampa på så in i helvet =)
Hädanefter kommer jag avsluta varje inlägg i bloggen med att ange antalet steg jag lyckats komma upp i.

Å till dig Carolina vill jag bara säga: Jag vet att det va du som köpte mig, jag vet att du vill ha mig!!!
Jag levereras i paket i slutet av veckan, KÖPAREN betalar för frakten.

Lina
Jag-har-ännu-inte-tatt-ett-steg Gustafsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0