Ja då har det vart visning och sen spåra det ut TOTALT!!!!

Är nyss hem kommer från Goldwells visning av Trend 2009 i GBG! Jätte bra visning tycker jag! Bra modeller klippningar å färger... äntligen börjar det bli lite ordning på grejerna! 

Vi var alla från salongen men tyvärr så saknas ju fortfarande vår lilla Linn som är i Hemsedal å fjantar runt ett tag till ;). Men vi hade det bra vi som e kvar. 
Carolina e fortfarande lite bitter över sin livssituation men vi ska nog rulla igång henne igen. Ibland så  glimmar det till!!!!
Vi gick flera mil efter visningen för att hitta ett cafe som Carolina kunde äta en macka på..... (hade gryyyymt högklackade skor på mig naturligtvis och klagade där med hela vägen)  Härligt!   Tintin fick det bli eftersom dom aldrig stänger inte ens en tråkig Måndagsnatt. 
Väl där satt vi å prata bekymmer å i-lands problem  vår stackars Lärling Marie-Teres var nog lagom road efter det å vad som hände henne efter det att vi kommit hem till mig vill jag inte ens tala om! HERREGUD jag får skicka henne till psykologen nu kanske!  Nu glömmer vi det annars kanske jag inte orkar gå upp imorgon!!!! 

Även denna incedent råka hända på vägen hem så e det någon som har en borttappad hårig röv eller vill ha så åker det runt en på vägarna i GBG.


Gud nu måste jag sova för mitt liv e så händelserikt så ska jag klara av alla chockerna som kommer i morgon ja då får jag samla kraft och skönhets sömnen ska vi inte ens gå in på för tillfället!

Xoxo   /  Nettan over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0