jag har äntligen ankommit!!

 

Mina Kära Vänner och kollegor....Nu har ja hittat hit! Jag vet att ni har längtat:) Jag börjar med att presentera min andra nyinköpta hälft (min bil) som jag nu har döpt till Thor-Kenneth! Han gick som ett litet skott imorse då ja började min färd mot jobbet. Är mäckta stolt över honom!

För att även tilllägga att bilden som kom upp i liften efter Hemsedalsresan inte hade nått med mig att göra utan endast fanns till för danskarna i backen....man kan ju börja undra! 

Puss Carolina


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha får du plats i den bilen överhuvetaget!?

2009-02-28 @ 00:41:27
Postat av: Anonym

vad e helvete...? är du dansk??

2009-03-01 @ 11:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0