Kan det va läge att fira?

JOJO... Nu har jag resultatet i min hand. Tredje tentan e avklarad =)

Nu kan jag lägga kursen: inköp och varuhantering åt sidan. Nog kan det tyckas att resultatet på tentan va något klent, man skulle kunna säga att det va nånstans på det berömda f**t-håret, men va fan spelar det för roll. I mina papper syns det att jag är godkänd på kursen å INTE att jag precis klarade gränsen på de 50 poäng som krävdes!!


Så, till firandet då... något borde man ju unna sig för allt slit tycker jag?!?!?!(Just nu är jag mest bitter över att jag skippa söndagsklubben på luckan med Nettan igår, hade ju kunnat bli precis hur bra som helst)
Åka på semester har ja inte tid me... å skumpa är det äckligaste jag vet. SÅ VAD SKA JA FIRA MED DÅ?
Nettan & Carolina... help me out here, vad ska vi göö?

posted by: Världens just nu kanske BÄSTA LINA


Kommentarer
Postat av: parkeringsvaktens värsta fiende

ligga kankse hade varit en lösning??

2009-02-24 @ 00:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0