Promenad och vinterpäls

Jo det är helt sant...nu e våren fan inte långt borta! Nog för att det blåser en himla massa men solen syns ju ändå, å lite mindre kallt tycker jag allt att det börjar bli.
Jag blev visst uttvingad på promenad också, våren till ära.
Lite ledsamt är det ändå, jag har kämpat i flera månader med att spara ut till min gedigna vinterpäls på benen, å nu när jag äntligen börjar bli nöjd me resultatet så tittar solen fram å jag verkar bli tvungen att göra mig av med den.
Är det för tidigt att plocka fram hyveln, eller är det så att jag kan vänta ett tag till?
Kan hålla me om att angora-inspererade ben kanske inte e det allra sexigaste, men vad har jag för alternativ... är det då bättre med långkalsonger?

Ja skickar me en länk till en himla trevlig filmsnutt, för att hylla alla "käringar" som "inte har rake sej"

http://www.youtube.com/watch?v=fOQn9NI87ZA

Världens just nu kanske hårigaste Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0