Matchdag

Klockan ringde halv sju i morse... men helt ärligt, vad trodde jag själv?!?!
Naturligtvis så var det helt omöjligt att ta sig upp, dygnet har ju en massa timmar så varför stressa å göra saker man helst inte vill? Jag låg med andra ord kvar under täcket en timme längre =)

Min dag i stora dra:

   

Min dag i sammanfattning: Kaffe, kaffe & kaffe. Skolböcker, plugg & en himla massa bilköer i rusningstrafiken.

Så nu röstar jag för att min kväll blir lite mer sköj än såhär, och visst bådare det gott!
Ikväll är det stor sammandrabbning... närmare bestämt Liverpool vs Real madrid
Nu ska inte jag låtsas som att jag e nån insatt fotbollsnörd alá Ekwall, men om det är någon gång jag tänka mig titta på fotboll så är det när Liverpool spelar, och då menar jag verkligen BARA då...Och tro det eller ej, men det är INTE (bara) Fernando Torres förtjänst =)

Å till bloggens tredje medlem CAROLINA vill jag tillägna den här videon.
Man skulle kunna säga att en video säger mer än tusen ord, och visst är det lätt att tappa talförmågan =)
CAROLINA... VARSÅGOD!!

http://www.youtube.com/watch?v=MKgJAJkYWTM



 Matchtröjan e på... nu räknar vi ner!
                             YOU NEVER WALK ALONE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0