Suck me sideways!!!!

Dra på trissor.... Som genom ett mirakel har min Dator börjat fungera igen, bara sådär!! Den har stått avstängd i tre veckor och jag har varit så arg på den att jag inte ens velat komma i dess närhet. Men precis när jag skulle plocka fram den, lägga den på gatan ock köra över den med bilen (lille bra försäkring täcker det mesta) så fick jag en konstig känsla i magen som sa mig att jag ändå borde ge den en sista chans....Å tacka fan för det, för här sitter jag nu och bloggar igen!!

Under mina veckor utan dator har jag hunnit bli  mordhotat ett flertal gånger... Jag sitter nämligen och trycker på en riktig skatt!!

Som ni kanske minns så fyllde Carolina 25 för ett tag sen och ställde då till med ett riktigt brak-kalas. Festen i sig var ju en himla ball tillställning MEN... jag säger bara Oj Oj Oj... Det hände grejer framåt natten vill jag lova!!
Med sin nya kamera i handen lyckas man alltid hamna mitt i händelsernas centrum och folk på fyllan verkar vara kapabla till det mesta för att få finnas med på kvällens ballaste bild. Denna kvällen blev temat : "RumpTävling"
Kort och simpelt: Vem har det snyggaste arslet???
Så nu äntligen alla ni glada nudister och småpilska rumpälskare får ni banne me hålla i er för här kommer alla bidrag, numrerade, Det är bara till att börja rösta!!!!

1

2
 
3

4   

5   

6

7   

8   

 9 


Vem ASSena tillhör?? Jag det skulle ni allt bra gärna vilja veta....Hehehehe

Lina A.k.a Bingo Remér

Kommentarer
Postat av: Anonym

Innan jag kan ge min röst, måste jag veta om du är ett av bidragen, eller om du banga ur att vara med själv Lina?

2009-07-25 @ 15:29:55
Postat av: Lina

ÄÄÄh asså TYVÄRR!! Det finns ett par riktigt goa rövar med här alltså...så jag hade gärna tagit åt mig äran, men sorry grynet ledsen över att behöva säga det....Min rumpa finns Inte med bland bidragen.

2009-07-25 @ 22:39:35
Postat av: Anonym

Helt solklart nr 5 ;-)...

2009-07-28 @ 13:09:13
Postat av: Anonym

5:an alla gånger!

2009-08-16 @ 19:02:24
Postat av: lci

Nr 8 4 life!

2009-08-20 @ 23:54:28
Postat av: Anonym

Den här bloggen suger sideways om inte annat

2009-09-03 @ 01:50:40
Postat av: Anonym

NR 6 överlägset!!!

2009-09-18 @ 14:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0