bättre en polare i poolen än -.......

Hej hopp där ute! Nu e ja tillbaka efter ett litet uppehåll på blogg fronten! ja e glad att ja fortfarande får va me i denna anrika blogg och ej ännu har fått förflyttats till tjockis bloggen!

Nu har de vart mycke pågång me rek för min 25års fest och diverse jobb..alla vill verkligen göra ordning sina hår exakt samtidigt och de blir sjukt svårt att tajma. men som denna superkvinnan ja e så åker ja land och rike runt och tillfredställer deras behov:) och ja tycker mycke om er.

Men några som inte åker land och rike eller gör nån nytta alls måste nog vara vårt kära försäkringsbolag som nu tycks tagit "semester" från mitt bilärende och bara hittar på massa ursäkter och vill att ja ska rita bilder på händelseförloppet. Imon måste ja nog tyvärr ta i med hårdhanskarna och skälla lite på dem...dom förtjänar det!! Funderar även på att skita i att lämna tillbka hyrbilen och sticka ur landet..för den e tråkigt skön ändå!

ja har även haft mycke funderingar kring hösten och nått som lockar mig mycket är att kanske för ett tag åka en sväng till Oslo och se hur dom lever där..:) vi får se om de blir nått av men ja måste nog ändå säja att känslan växer sig starkare.

Men nu på lördag är det mitt 25års fest som hägrar...de kommer bli hur kul som helst.
.och ni som inte e bjudna..ja ni e helt enkelt inte bjudna!!
antingen känner ja er inte...eller så kommer vi bara inte överens:) så uppdateringar om detta suparkalas kommer absolut inom snar framtid vill ja lova! hoppas ni har haft en underbar helg och får en underbar vecka...ja önskar bara att ni kommenterade mera..puss och kraam../ Carolina

Kommentarer
Postat av: Malin

Skäll på Försäkringsbolaget för fan! Och ha en underbar 25års fest! Du vet väl hur det är? Det är efter 25 som det går utför! Eller vänta nu...Se på mig, jag är ju hetare än nånsin! Elle nåt....

2009-06-08 @ 23:12:50
URL: http://activemama.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det e det enda du e! tokhet!! love

2009-06-09 @ 00:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0