Tajta cykelbyxor på Lina!!!!!

Idag har man varit ledig å då har man ju hunnit med en hel del med grejor! Nu kanske du råkar tro att det är vettiga saker vi hållit på med men där tar du bra fel. 
Dagen börja med en låååååång sov morgon och när jag råkade vakna till där en stund med tanke på att jag borde parkera om bilen för att slippa böter så efter några sekunders eftertanke så bestämde jag mig för att kosta på mig en böter! Men se där klara jag mig bra..... å när P-Lisa uppenbarade sig framåt 14.00 så var min kusin på G och tutade bort henne med blotta förskräckelsen.  Meningen kanske var att jag skulle höra tutningen mest men det funka ännu bättre med att hon bara avlägsna sig utan kamp. Tackar vi för!!!

Sen åkte vi en sväng till Slottskogen då vi hade vägarna förbi.....  Himlen var blå och träden skit fula men lite frisk skogsluft gjorde susen och jag hjulade lite (kan hända det kommer en film senare) a vi skuttade runt lite i allmänhet kan man säga å efter 6 minuter så hade vi tröttnat på det å begav oss mot Peter Pans place!


Å så blev det lite sallad till lunch och Vaniljsås med lite paj till efterrätt. (kan hända att cafeflickan inte uppskattade min pik om att man inte får så mycket vaniljsås till, men kan tycka att hon faktiskt var smått å snubbla på "att gå över gränsen"  gränsen)

Sen hade jag fått en briljant idé om att vi skulle spela LaserDoom till kvällen å ringde upp Carolina för att berätta den glada nyheten.... då börja hon lipa om för att det gjorde ont... vilket det ju förihelvete inte gör Å sen att det hade hon aldrig gjort innan.... å det har hon visst på en kickoff för salongen där jag råka vara med Å efter det så fick hon kläckt att det tyckte hon visst var väldigt läskigt!!!  Börja föreslå att bowling var mer grejen att göra men som tur va så hade jag Lina på min sida å som i en liten kompromiss blev det Beachvollyboll!   Svin kul.......  ringde våra vänner å dom kom långväga ifrån för att vara med....  
(Hoppas Henning fortfarande e glad) 
Lina fick för sig att cykelbyxor var det bästa att ha på sig å med brist på cykelbyxor i butikerna tillverkade hon visst ett par själv, tajta som faaaaan........... men pga tajtheten och hennes ROMPA så blev det lite väl mycket att dra runt i en sal som e fullt med folk så hon banga ur!   CHICKEN!!!!!!!      Sen snygga dom te sig lite,  håret e viktigt så här innan match!!!!
                 
Sen spände Carolina musklerna å bevisade att hon var en riktig hejare på Beachvoll.....   Who knew??!?!?!
 
Men vad hände här????? Helt oförklarligt................ arkiv X kom å hämta!!!!!!!!

A det känns som en väldigt givande dag, en riktig katt bland hermelinerna av dagar!!! Så tack till alla som hjälpte till å få den så bra!!!!

Bom schacka Lack, Hej och Tack / Nettan



Kommentarer
Postat av: Kalasbyxan

Jag tror nog det blev lite för mycke för carolina det där med volleyboll.... hon ser ännu att att ha GÅTT IN I VÄGGEN!!!! mohahahaha, men du....du är fortfarande den snyggaste jag någonsin fått hångla me =)

2009-03-19 @ 13:03:01
Postat av: Anonym

HEJA HEJA

2009-03-19 @ 18:38:33
Postat av: Agent scully

tjena kalasbyxan..eller som vi andra väljer att kalla dej "kalaskulan"...ja gick helt in i väggen utan nått som helst skydd..du däremot hade ju bh allefall när du ungefär 3 ggr gick in i bollen!!!!! men men ja säger somvi altid säger..du får hångla me mej igen....vilken dag som helst nu!!!

2009-03-19 @ 19:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0