SNÄLLA SNÄLLA........Inge fläsk här inte!

Jag e inte bitter och ruset i mig kunde aldrig vara bättre. Ja har gjort min kropp en tjänst idag och vandrat 8 km i skatås vackra natur:) där blev man varken bitter el skör utan både rosig och kinder och smal. Vilket underbart väder de va idag alltså! tänk att nu går det mot ljusare tider och man blir mer pigg...de tror ja sker vilken dag som helst nu!


Grattis till Malena som vann melodifestivalen igår...du va inte bäst men ganska bra! Tacka vet ja sarah dawn finer....hon har gått vidare....Im moving oooooon!         http://www.youtube.com/watch?v=6uhezzqJsKY 

Igår va oxo en bra dag för min del..va me världens sötaste unge på naturhistoriska musset och kollade allt från valar till små sten...sen åkte vi  "tåg" eller som vi väljer att kalla det spårvagn:) mycke mac donalds blev det oxo..synd att dagen gick så fort....och sen att Nettan fortfarande har kommit in i nån slags bitter kris och sov bort hela kvällen..hahaha...hur tänkte du där? ja hoppas för din egen skull att du är vad du äter och tar dej i kragen och slutar filosofera om bättre tider...jag e din bättre tid och finns här nu! 

Och till Lina du underbara och fina...dina jeans va noooog trökiga...ja skulle lätt ligga me dej!
Nu blir de pasta för hela pengen och sen blir de nog ut i svängen! /peace out Carolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0