Jag är besviken! Men inte på Thåström!

Jag säger upp mitt släktskap med min kusin Lina från och med idag! Carolina står bakom mitt beslut med 100% å det känns bra!  
MAN KAN INTE SÄGA ATT MAN SKA FÖLJA MED PÅ KONSERT Å SEN EN HALVTIMMA INNAN DEN BÖRJAR KLÄCKA UR SIG ATT NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ JAG KAN INTE FÖLJA MED!!! 
Man kan ju fan iaf säga till några timmar innan så att man kanske kan försöka fråga nån annan då! 
DIN MUPP!!!!!!!!!!!
YOU LOST IT!!!! YOU LOST ME!!!!!!!!

Nu pratar vi inte mer om bajskorven Lina utan focuserar på hur bra konserten med Thåström va å att jag faktiskt fick med mig min underbara lilla Ella! Hon ställer upp å räddar mig denna fredag!!! 
Puss på henne!!! 
 Vi fick bli lite sena helt enket men det gjorde inte så mycket för det vi fick höra sen var bra... vi fick däremot inte så bra platser och jag var inte på humör för att knö mig fram i folkhopen! Men det var chill å skönt raspigt sound! Råka visst i ett svagt ögonblick kläcka att jag skulle lätt ligga med Thåström om jag fick chansen. Men i nuläget så här när förtrollningen e bruten så e jag inte alls lika kaxig.... men man ska ju aldrig säga aldrig ;)   hehehe    


Efteråt så gick vi å käka middag på Lilla London    Jag drack vin å käka file minjong black & white med tryffel som efterrätt å det var GRYMT gott så nu lär jag somna gött =)   Bra kväll blev det till slut å jag hade så trevligt med min kära gamla vapendragare Ella att jag nästan e glad att jag har ett miffo till kusin! 
GÖTT ATT DU INTE KOM!



Sov gott alla mina vänner å oxå dom jag inte känner / xoxo Netan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0