Jag är den tröttaste ni känner...

Nu mår jag riktigt riktigt RIKTIGT dåligt.....
Här sitter jag min bunker/lägenhet å gör fan inte nått!! Klockan är visst tre på natten och jag har typ inte gjort ett skit på heeeela dagen. Jag skulle vart i skolan idag... vid ett-tiden, ja nu tänker ni säkert: Men ett på dagen, det är ju inga pix. MEN säger jag då: det är faktiskt möjligt att försova sig till klockan ett... klockan två....klockan tre....och klockan fyra också för den delen!
Att arbeta på nattklubb är knappast något att rekomendera... man blir ju ungefär lika pigg som en vibrator utan batteri. Somna igår natt, eller jag menar i morse vid sju-tiden och vaknade som sagt vid halv fem och sen dess har gjort följande

*Druckit apelsinjuice
*Flyttat på bilen så sop-farbrorn kunde komma åt tunnan
*Bett om ursäkt till mina klasskompisar för att ja fet-dissa våran dejt
*Beställt linser över internet
*Funderat på att ta en dusch
*Funderat på att starta upp ett eget klädmärke för att göra kusin Nettan nöjd
*Hämtat pizza
*Ätit pizza
*Tittat på mängder gamla tv-avsnitt på kanal5 & tv3´s web-tv
*Druckit apelsinjuice
*Borstat tänderna

Mmm...det sägs visst att våra läsare vill ha fler inlägg på bloggen...tror dock tyvärr inte att det efter detta inte kommer vara mina inlägg dom längtar efter direkt.



Så nu tänkte jag fortsätta att göra absolut ingenting... såg precis att nedladdningen av filmen BOLT precis blev färdig, finns inget bättre än tecknade feelgood-movies när det är dags att hoppa i jamasen!

Tar nog och ställer klockan i morgon..... på 12 kanske =)

Natti natt Lina

Kommentarer
Postat av: Mathias H

Bra sagt segis;)

2009-04-04 @ 09:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0