KÄRLEK

Ahh... så måste det sammanfattas: Känner inget annat är kärlek för mina nya pjux!!

Sägs att "pink is the color of passion".... åh vänta ni bara, när ni får se dessa goingar vandra förbi kommer ingen kunna låta bli att ropa (eller i alla fall tänka) OOOOOH LA LAA





En fråga förblir dock obesvarad: När är man för gammal för rosa, när förvandlas det där OOH LA LAA till ett BIG NO NO??
Aldrig skulle jag vilja säga... om det inte var för att min mamma e lite rädd för färger som skiljer sig från mängden så hade jag lätt köpt ett par till henne me, för hon e precis lika mycke SKÖJ som domhär skorna!!

Tack converse för skorna som gjort min dag...& tack mamma för att du gjorde mig till "sköj"

Lina



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0