No one can escape!!!!

Ikväll så har jag suttit hemma å degat själv å funderat..... lite så där över livet å dylikt..... kan ju inte påstå att man blir klokare av att fundera så mycket.... mest bara PANIKSLAGEN och ÅNGEST fylld..... Det där e nått jag inte tänker ägna mycket tid åt nu på ett tag.   För mitt upp i allt så kom jag å tänka på att jag ALLTID, sen dagen då jag förstod hur det hela med BARN gick till.... har jag sagt att jag ska ha mitt första barn tidigare i livet än vad min mamma fick. 
Å här kommer kruxet nr1.... hon var 28 år å ca 3 månader när hon fick mig å med en liten snabb analys och kvicktänkt räknande skulle detta betyda att jag innom loppet av ett år från och med idag måste jag hitta min drömprins å sen bli gravid med denne (han ska ju helst va lite glad å villig att skaffa barn också) Så säg att jag om exakt ett år blir gravid så slår jag min mamma med en hel månad.

 Då till krux nr 2 som råkar vara att jag själv ska ha tid å viljan att skaffa barn. Detta är det ju oxå ganska hög prioritering på.
Jag har precis varit inne på http://www.vuxenpoang.com och gjort ett litet test där det så fint förkunnade att min egentliga ålder är 36 år. Detta var ju ABSOLUT INTE mer lugnande då jag vet att jag inte alls känner mig så vuxen.. å fatta 36ÅR...... det är ju några år det..... hahaha   (ursäkta mig men nu e det mig vi pratar om ju å jag har lite problem här) 

Så nu..... inne på mitt 26år känner jag hur ungdomen slinker genom fingrarna hur mycket jag än försöker hålla det kvar. 
För inte e man en ungdom mycket länge till eller??!?!?!?!?! Kanske enligt dom som e 70+ men det räknas inte.

Oh my lord vad jag måste sova nu å glömma allt detta å vakna upp ung å fräsch imorgon igen. Ska jobba bra på skönhets sömnen inatt kan jag lova. Kanske får ta å drömma fram Drömprinsen med så ordnar det väl till sig........ELLER????????

Sa jag att han ska jobba på posten??????       xoxo Nettan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0