NU HAR JAG HÖRT.......

Jo jag har hört att vi ska ut idag... ja det är sant.....en söndag... tar det aldrig slut... men jag e ju ung försöker jag intala mig själv..... OCH IDAG E DET                      Den internationella kvinnodagen! Mohahahaaaaaaa   
å då måste vi ju ut å ge järnet å visa att vi inte ligger å sover 

NEJ....... WE ARE THE DANCING QUEENS!!!!  hahaha speciellt carolina.. hon älskar å dansa mest av alla!

Min kusin bangar väl kanske men hon har jobbat hela helgen (shes a hard worker and a strong lady woooo)   

Så nu väntar jag....  kör stenhårt med Mustasch i spelaren å kommer grannen så sprakar jag han i skrevet å ropar   JAG E KVINNA Å JAG TAR INGEN SKIIIIIT DENNA DAG!  

C U on the floor/ xo Nettan


Kommentarer
Postat av: Anonym

kör hårt på golvet, tjejen!

Dra några mooves för mig, en stackars spytorkande schleten morsa.... LOVE

2009-03-08 @ 22:02:07
Postat av: Anonym

Bara Älskar denna Blogg, Helt rätt Ta INGEN skit!!!

2009-03-08 @ 22:38:35
Postat av: snurresprätt

lååååååååååånga fötter!!!

2009-03-09 @ 22:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0