Söndag!

Tjo!
Chill söndag har det varit. Sovit mest hela dan men jag tog mig ut en liten sväng iaf och Lina å Thor-Kenneth kom å hämta mig! Det blev lite shopping i stan å en sallad fick jag tryckt i mig..... fast klara inte av att käka upp den antagligen var det för nyttigt för mig idag! 2 coca cola fick jag ner iaf  hehehe   

Jag handla 2 väskor och ett par oranga pumps. Tror på Den oranga färgens uppgång å fall detta året. Så pass på pass på!!! Fick tag på en orange läder slips på secondhand med  hehe    Carolina va fett avundsjuk!!!
Carolina köpte fin fina byxor!!!

Å nu så ligger jag åter i min säng med datorn i knät å fixar lite med fakturor! Väntar på Kusin som ska komma å sova på min soffa! 
Sov gott alla vänner!!!
Ps. Nettan har fått långt hår igen!  hehe  och där med även en kal fläck på höger sida.  AJ AJ AJ    

Den som vill va fin får lida pin / Nettan 


Kommentarer
Postat av: Anonym

skit ner dej...de e ju du som gör den!

2009-03-08 @ 02:10:35
Postat av: nettan

va e det jag gör sa du?????

2009-03-08 @ 20:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0