Bitterfitta

Här tänkte jag gå in och skriva ett lite lättsamt inlägg lagom till att säga god natt...men icke picke DET gick tydligen inte. NÅN (skulle kunna va min kära kusin, men vill inte nämna några namn) har tydligen skrivit ett inlägg här i bloggen och totalkvaddat hela stämningen!!!!!
Va fan händer... Sluta va sån himla bitterfitta =) Inget illa menat nu, men jag vill bara hjälpa till lite på den berömda traven! Ålder e väl inte så himla mycke att gnälla över och du behöver knappast gräva ner dig i dina vuxen-tankar. Låt mig säga såhär: DET KAN VÄL FÖR GUDS SKULL INTE BÖRJA GÅ UTFÖR REDAN INNAN VI ENS NÅT TOPPEN???
Nu skulle jag vilja redogöra för en rad olika studier som tyder på att dom bästa åren i våra liv fortfarande ligger framför oss, men jag e för trött för att leta fram det just nu....
När det kommer till barn så vill jag bara upplysa dig om att det faktiskt är tillåtet att som ensamstående adoptera numera, dock endast från ett fåtal länder ute i världen. Men så länge du nöjer dig med en unge från Etiopien eller kan tänka dig en isimination från någon lämplig donator så ÄR DET JU PRECIS HUR COOL-LUNGT SOM HELST!!!
Jag tycker i alla fall att du ruskigt het, och du kan vara världens kanske kuligaste 26-åring!!
Lilla lilla kusin...glöm inte bort att du inte är den enda som åldras, tiden går lika fort för oss alla (förutom för mig som e rökare då)!!!!

ÖÖÖhhh... nu kände jag nästan att det blev lite olustigt här, ja pallar verkligen inte att tampas med ångest och ålderstress i natt för jag BEHÖVER SOVA!! Men jag tror mig ha den bästa medecinen... en påse godis i sängen och filmen "BILAR" i dvdn, FÖR det är det då rakt inte någon gamling som gör likadant kan jag löva!!!!

Snabb men dock så glädjande liten kommentar... Jag har köpt nya jeans, å inte vilka jeans som helst utan VÄRLDENS SKÖJIGASTE jeans =)






Ah...ja säger bara oj oj oj, Jag har så snygga boxor att jag vill ligga me mig själv!!!!

LINA SKÖJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0