Varför fick inte jag ligga med timbuktu?

Ja nu tänker jag bekänna en sak...aa inte för att jag lyckats hålla det särkilt hemligt men jag tycker ändå att det är dags att tala öppet om detta dilemma. När jag va ung, eller yngre, ja ni vet... innan ciggen & chipsen hunnit sätta sina spår... Då kom jag på att jag ville ligga med Timbuktu, eller okej jag erkänner, jag bestämde mig visst för att jag SKULLE ligga med Timbuktu. Tyvärr har jag aldrig varit någon konsert-fantast eller turne-h**a så det har sällan getts tillfälle till att försöka genomföra detta ligg. Hmm...a vad trodde jag egentligen, inte fan skulle timbuktu helt plötsligt få för sig att söka genom hela riket  för ett ligg med JUST mig!! Jag kan ju nu i efterhand bara konstatera att vill man ligga så får man ibland va beredd att jobba lite för det, för med facit i hand så räckte det visst inte med att olagligt ladda ner hans musik eller att ständigt försvara hans mycket omdisskuterade längd.

Nu, ett antal år senare så lyckades jag tillslut komma "NÄRA". Jag lyckades komma in på p3guld-galans efterfest tidigare i år... men bli inte exalterade nu för det som följer är knappast någon erotik-novell. Så där stod jag då, endast ett par meter från mitt "ligg-objekt" och inget, jag menar verkligen INGET hände. Det första jag tänkte när jag såg honom var: Men oj, han e ju faktiskt sådär kort på riktigt & borde han inte ordnat till frillan i alla fall LITE innan han gick på party? Jag försökte verkligen, för mina drömmars skull att plocka fram ligga-lusten... men det gick fan inte!!

Ett tips nu till alla er drömmare... innan ni fastnar för ett ligg-objekt, se då för guds skull till att göra lite research, prova till exempel att faktiskt titta på människan IN REAL LIFE för att få en korrekt uppfattning.
Kanske har ni i mitt inlägg här kunnat antyda en smärre dos av besvikelse? Åhhhh YES ni har helt rätt, jag är faktiskt lite sur över att min tonårsdröm nu har gått upp i rök.
VARFÖR FICK INTE JAG LIGGA MED TIMBUKTU, INNAN DET VAR FÖR SENT?
Aah jag menar innan jag blev för gammal... innan jag började bry mig om trams som någons längd eller kvalitet på hår?
Nu är jag 24 år och helt enkelt för gammal för att LIGGA PÅ SKOJ...
2 bad 4 you Timbuk...det hade kanske kunnat bli nått utöver det vanliga, åh nu får vi aldrig veta!!!



/Lina Sköj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0