A just d!

Jag glömde visst att jag hade bytt blogg........ aj aj aj....  men nu e det så att jag har vart ute å gått i 2.5 timmar så nu e jag så smal så jag platsar här bland spetorna igen.  Man får verkligen hålla sig på sin kant här annars blir man utefryst.  hahaha  Jag råka visst gå på cykelbanan på linnégatan på vägen hem för en kärring gapa högt som fan när hon cykla förbi -DU GÅR PÅ CYKELBANAN. Må tro jag blev förvånad för jag lyssnade mest på Timbuk i hörlurarna så jag kontra lite snyggt med frågan om hennes cykel sakna styre???  Undra om hon hörde mig?  Hela linné hörde henne iaf!  
Å nu ska jag skriva i min matdagbok att jag har ätit en kaka å en glass idag.. aj aj aj.. men det var det värt!  

NETTAN IS BACK IN THE GAME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0