AAAA stolt!!!!

Nuuuuu nu sitter jag på bussen påväg till jobbet! Jag ska hoppa in å jobba istället för Carolina då hon e så tapper å tänker kasta sig iväg bland flera tusen svettiga människor nere i gbg. Jag har precis fixat sms tjänsten så jag kan se hur det går för vår vackra löperska, kommer få mellantider vid 5km 10km 15km å VID MÅLGÅNGEN KOMMER JAG Å STÅ!!!! Du e så duktig flicka lilla jag e så nervös så det pirrar i hela magen..... det kommer vara hårt å det kommer vara stunder då du kommer tänka att du hellre ville stå på jobbet å ta det lugnt å tjöta lite!!!! 
MEN GE INTE UPP!!!! VI HEJAR PÅ DIG!!!! HELA VÄGEN TILL SLUTET!!! Det här fixar du.... 
du är ju vår bästa CAROLINA!!!
HEJA HEJA HEJA HEJA






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0