Hör å häpna!!!!

Tjingeling!
Kass väder idag men vad gör det när man har en massa trevliga kollegor! Nu i veckan så kom Linnsa tillbaka ifrån sin Get away i hemsedal så nu e det full ös här. Jag har nu tagit tag i vårt ute plats å håller på att skura den... har skaffat fram högtrycks maskiner å skurmedel för trätrall å nu börjar det arta sig där ute  =)   Jag ska nämligen bygga en stor soffa! kusin ska vara med å sy upp dynor å kuddar så det kommer bli TOK FINT!!!!! Lite palmer mm ska upp med... men det får bli i finishen ju.     
Och hör på detta.  Jag har fått ett gullit litet "kärleksbrev" till salongen idag.... jag ska utveckla lite mer sen för nu ska jag gå å jobba! =)

Sänder med denna länk å inte för den e bra utan för att Marie-Teres inte hade sett den å då kanske det finns fler som inte gjort det...... å hur det nu skulle vara en bra motivering nu det kan jag ta å fundera på ett tag...... Som sagt..... HÖR Å HÄPNA!!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0