Kan ej STÅ, GÅ EL Li......ga

De e helt kört...ja e stel som en pinne...Va hände..? Trodde min kropp va kapabel till mer men ack va fel ja hade..den klarar inte mer än 2.1 mil...jaha och sen då?

Jag tog mej igenom gårdagen genom att inte göra ett enda skit och låta min underbaraste underbaraste nettan komma hem och ge mej mat..nu förstår ja hur det e att vara BERONDE av nån annan..de fick en helt ny innebörd:)

Men som den lysande stjärna hon e så kom hon hit me ett leeende och langade upp värsta pastasalladen...LOVE!
Hon va oxo den första ja såg vid målgången och hon hjälpte tillomed att strejta...de e kärlek det! Fast ja just då bara hade ögon för min kexchoklad och banan! aldrig nånsin har ja längtat så mycket efter mat!

Senare va ja tvungen att visa mej ännu starkare..som om ja inte bevisat noog......Men inte sviker man en hemma fest me bubbel och drinkar..nej nej skulle aldrig komma på fråga! De va en sjukt trevlig kväll.....morgon ...dag..ja de va allefall ljust när ja kom hem!

Tack alla söta för att ni "trodde" på mej och inte hade gjort upp massa "VAD" innan ja ens kom i mål:)
Men men...nu tar vi nya tag och imon kanske ja tillomed kan köra bil och ställa mej upp någorlunda rakt....E ensam på salongen månd, tisd så koooom och hälsa på mej för de blir så trist att försöka knyta skorna själv...och så jobbigt!!!               //
Carolina


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad duktig du var!!! Och är!!

2009-05-19 @ 21:40:16
Postat av: carolina

tack tack..love!!

2009-05-29 @ 13:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0