Söd Min Mustasch!

Så vitt jag vet så har jag ingen prostata att få cancer i, men jag känner plenty med människor som har!!
Tänkte att jag skulle ta en för laget och
 skänka lite stålar till cancer-fondens mustaschkampanj

Man blir ju lite avundsjuk på alla manliga män som nu syns överallt med sin präktiga mustacher, fick helt enkelt fixa mig en egen!! Till min förvåning upptäckte jag samtidigt att jag faktiskt redan har en hyfsat bra egen mustach, ÖöHh jag har nu två val: Köra kärring-vax i ansiktet för att bli av med den eller färga min fjuniga moppemusch så att den blir lite mer "på riktigt"... För det är väl så man säger:
 "ska det göras så ska det fan göras ordentligt"

        



Lina

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bröna hänger ute i de fria eller? Måste fota med mer avstånd

2009-05-21 @ 19:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0