Duktig idiot!

Som jag skrev tidigare har jag köpte en ny kamera av en himla hyvens kille som heter Alexander.

Igår fick jag ju även hem laddaren till kameran och skickade då ett mejl till alexander för att tacka för en bra affär och berätta för honom att allt kommit fram och att allt nu var i sin ordning. Såhär skrev jag:
Hej Alexander!! 

Jag har redan fått laddaren, den låpg i brevlådan när jag kom hem idag =) 
Jag förstår att du väntade, ingen fara. Nu har jag fått alla saker och jag är jättenöjd! 
Tack för en bra affär Alexander!!!!
 
Vänliga hälsningar Lina

Till svar fick jag detta:

Välkommen åter!!!!!

ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖöööööööööööööööhhh... men kära lilla Alexander, hur tänkte du där?
Har du tänkt kontakta mig nästa gång du känner för att kränga lite stöldgods? 
Tror du att alla som säljer något har nån typ av butiks-verksamhet och måste hälsa sina kunder välkomna åter?
Eller är det helt enkelt så att du egentligen ville säga "no problems, youre welcome"- fast inte kunde hitta dom rätta svenska orden?

Hur som helst så har jag bestämt mig för att jag tycker om alexander... han har fått mig atta skratta både en och två gånger, så nästa gång du får en olaglig leverans alexander slå mig en signal... jag har en kusin som säkert också vill ha en kamera, och jag själv kan tänka mig en ny tv!!

Lina




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0