Vilket jävla väder!!!!

Underbart underbart underbart!!!!
Vad gör ni alla dessa dagar??? Jag vill veta... tell me now and tell me true!!! 
Vi festar mycket här iaf... vi sitter i parkerna runt om  i Göteborg å myser runt med härliga folk..... Lycka!!! Å så var man ledig oxå... det är nästan lite konstigt att vakna så sent så många dagar i rad!  
Min plan idag ser ut som så att jag ska till systemet å handla bubblande till Carolina, sen ska jag vänta tills hon kommer hem.... då ska jag få HÅR å sen så ska vi planera vidare om hur bra vi vill att kvällen ska bli.  Jag hoppas ni har kollat in vårt kollage av bilder här nere å förstår hur kul man kan ha om man bara vill..... hahahaha många kanske tänker.. hur tänkte dom där... å det är frågan.. hur tänkte vi där...       
Vi tänkte nog inte alls är svaret på det!!! å se så bra det ble.
nä nu ska jag handla sprit....  

Ha det bäst, ses på fest/ Nettan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0