Underbart att se att Carolina e på G.

Som många redan förstått som vart inne det senaste så finns det ambitioner i carolina...känns som hon vill så mycket MEN...... Levererar mycket mindre!   hehe  får se om det kan bli ändring på dessa slappheter?!?!?
Själv ska jag i ärlighetens namn säga.... att jag är mer inne på Farmville facebook nu för tiden å har inte tid att blogga då jag arbetar på "gården" de lediga stunder jag har när ja inte jobbar på salongen! =)  Sen sover jag en del mer nu för tiden oxå.... det är ingen natt uggla här mera alltså!  Sen så ska ju Nettan åka till las vegas i oktober och erövra VÄRLDEN!!!! Kul å prata lite med er iaf. Men vi är väl övergivna nu....... MED ALL RÄTT!!!! xoxo Nettan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0