Jag har STULIT!!!

Jag har vart inne på en GAMMAL väns blogg och stulit lite material Http://GunnarStrand.blogg.se  för kunde inte säga det bättre själv. xo

"Stackars Gottfrid o grabbarna ryker på 30 millar i skadestånd och 1 års fängelse. Vad har de egentligen gjort? Låt oss dra en liknelse, det kommer fram en person till dig och frågar efter vägen till biblioteket, du berättar var det ligger, senare i veckan visade det sig att mannen du hjälpte stal alla böcker på biblioteket. Du hamnar nu i rättegång och ryker på 30 millar i skadestånd samt ett års fängelse för att du informerade honom om adressen! Tråkigt. Kanske dags att dra www.hitta.se inför rätta på grund av alla rån och övrig brottslig verksamhet alternativt beskatta varje sökning hos dem då det skulle kunna vara en brottsling som söker information. Eller varför inte google-earth, Piraterna utanför Somalias kust kanske nyttjat denna tjänst i sitt sökande efter potentiella bukter att pirata kring.

Vet beslutande person i målet ens om vad internet är? Återigen, förmodligen en gammal gubbe som på sin höjd läser sin elektroniska post en gång om dagen och lyssnar på LP-skivor. Sådana här saker gör mig matt."

Bra talat gunnar
Det är inte rätt att stjäla men den som gör det gör det på eget initiativ, Man kan inte skylla på han som sålde repet som den hängde hänger i!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Klicka in på min blogg och kolla på bilder från min examens visning ! ;D

2009-04-24 @ 12:51:29
URL: http://viickii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0