Volleyboll vilken dag som helst nu...

....JAG HÖÖÖÖR DIG!!!!

Carolina du har en bilring lika kraftig som en ölkorv... det vill säga att du har en riktigt jävla tanig bilring!!!!



Men sen kan man ju välja att ändå "träna" och spela beachvolley-boll i andra syften....öhh, för att det e´ så himla sköj alltså!!! Men om jag flyttar till Göteborg vilken dag som helst nu så kan vi ju dra igång med volleyn på allvar vilken dag som helst nu... Jag tog mig tiden att leta upp de rätta attiraljerna som behövs:
  
   
















I denna outfit kan INGET gå fel... Vi kommer ju faktiskt kunna lura folk att vi faktiskt kan spela volleyboll på riktigt!!!
Vad ska vi ha för lag-namn? Bomba mig me ideér nu så trycker jag upp det på rövarna (så får dom fylla en funktion också)

Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0