På jobbet!

Hej hej!!!!
Idag var det en grå dag ute  men vad gör det när man står inne???
Biljtter till Thåström  den 20e mars i gbg fixade! Häng med alla roliga! Kommer bli AS BRA!!!  

http://www.ticnet.se/html/artist.htmI?l=SE&artist=Th%E5str%F6m

e1got14028.jpg


Iofs så har man ju inte fått höra nya skivan än men men.. jag å Lina kommer ju vara där iaf så det blir ju kul! Får la e om vi får med Carolina.... ska för övrigt sägas att hon e SJUKT kass på att skriva inlägg här.... man kan ju undra om hon var värd det där medlemskapet... SÅÅÅÅ UPP TILL BEVIS!!!!!

Jag sitter nu å väntar på att en färg ska bli färdig som jag sen ska klippa å sen åka hem =)      Jag ska laga mat idag!!!  hahaha  Det händer ju inte varje dag!   Å VILKEN DAG SOM HELST NU ska jag börja träna med! Det är ordning på mig!


Hahaha  xoxox / nettan


Kommentarer
Postat av: Anonym

Träna...hahhhaahhahaaaa

2009-03-01 @ 11:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0