Chaaaaaaaaa!

Carolina här!

Har precis haft en underbart samtal med min kära kollega och vän linn som befinner sig i Norge. Kände bara hur kul det va att prata med henne så ja blev illa tyungen att blogga lite om det:)

För alla er som sörjer kan ja tillägga att de blir antagligen inget kroatien utan hon stannar hos oss i sommar och vi kan nu sluta sörja!
Vi längtar efter att få nån att tjata på om disken, nån som aldrig städar och äter avokado i massor....du har så mycket fina sidor snuttan:) Ska bli rikigt kul att du kommer hem till oss igen.Thor-kenneth blir säkert mer en frälst oxo!

Annars så har dagen vart mycket innehållsrik för min del med både grillning och barnpassning:) Med grillningen inkluderas att sola i stående position..de va en ny upplevelse och en mycke bränd carolina som kom ut från denna underliga rymdfarkost. Bara jag som aldrig provat sånt förr? man e ju inte 18 längre:)

Sen blev det god kladdkaka, mys och lite skvaller hos lina och vincent. slutade med en liten spya på min axel men de va de värt;)

Kvällen avslutades hos johan med en mycket god sallad och kort på alla hans singelarbetskamrater...plus en hel del foton på alla blockets corvette bilar!

Ibland e e det underbart att ha en ledig dag och ännu bättre....Grymma vänner! SOV GOTT kramar Carolina

Sol i sinne..måttligt road inne!


Kommentarer
Postat av: Lina & Vincent*

Tack darling.. för 2 fina dagar.. Hoppas vi cs snart igen.. Sola next time kanske..?! Puss*

2009-03-03 @ 22:43:13
URL: http://vincentjonasson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0