Helgen gick fort..... wrrrooooooooom.......

Jo tack tack för att vi berättar allt för MAMMA CAROLINA!!!!! Bra å veta! tssss
Vart ska jag börja???? vad e vättigt att skriva...... INGENTING MEN JAG GÖR DET EN DÅ!!!

Jo nu ligger man här i sängen igen en sen måndagsnatt.... lyssnar på Thåström    FAN FAN FAN....... bra låt. Man skulle kanske tycka att alla roliga bilder jag har på min data skulle upp här men varför tar det så lång tid att ladda upp??? Jag hinner ju fan döööö av tristess under tiden.    Nu gick Snälla Snälla upp i högtalarna  Nice  heja heja Caroline!!!!

Jo så här börja det...... Tobbe Lång kom å hälsa på... kul..... han söp ner oss totalt!!!! ( kanske inte men det vet inte du.... kan ha vart så)

Naturligtvis ringde jag PARTY TAXIN!!!!!! wiiiii Alla ring goa gubben om ni inte vill att partyt ska hinna dö på väg till festen!


Sen var det ju fest på parkan som gällde... Jag har blåmärken från en tokmänniska som fick för sig att bita mig rakt i kinden.. hur sjukt e inte det???? Aj aj aj. 

Man hitta ju fullt me goa människor där men det gäller att man e fullare än alla andra så fixar sig det mesta på bästa sätt.

Party pingla!!!!!

Nu kopierar jag bilder från min Facebook.... så ser ni dom inte så låt mig veta för jag orkar inte vänta på denna seeeeeega uppladdnings grej... ska klaga hos bloggledningen nuuuuuuuuu!!!

BRB / Nettan

  





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0