AAh du Carolina...

AAh du Carolina, du har en förmåga att verkligen headbanga huvet på spiken du =) Jag tackar för dina fina ord MEN, var du verkligen tvungen att dra upp det där med mig och dörrvakten??

Men men, nu är det lite försent för att sitta här och vara generad. Jag antar att ALLA mina FANS sitter som på nålar nu och bara måste få veta storyn bakom detta uttalande. SÅ för eran skull...här kommer då en bild på min dörrvakt så att ni alla kan slippa att spekulera.

                                        
Ja alltså, jag vill bara börja med att förklara... han är snyggare egentligen, i verkligheten alltså men tyvärr så  hade jag inte kvar något bättre kort på datorn =( Ni får helt enkelt föreställa er hur han ser ut fullt påklädd i vakt-kostym me brickan på bröstet.   

Carolina...eftersom jag tycker så himlans mycke om dig så har jag lagt ner lite tid på att orientera mig i den lite mer erotiska världen för din skull. Jag har lyckats hitta en riktig guldgruva!!!

Jag kan också informera dig om att dom: GARANTERAR LIGG typ VILKEN DAG SOM HELST NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=wBZZlm_Ayd4


Världens just nu kanske tröttaste
LINA



      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0