Lina ÄR.....

Hej hej!
Nu har det gått en dag till.... e det nån som märkt hur fort det går?  Swischhhh å så e man nästan 27....... 
det KAN JU INTE VARA SANT?!?!?!?!?! 
Nä det e inte sant.. jag skoja bara! Mars Mars Måne jag kan lura er till skåne! ( va inte så petig nu)

Jag har min lilla mongokusin här.....   Lina heter hon å jag tänkte jag kunde ta å beskriva henne lite kortfattat här med EGNA ord så ni alla vet vad det är vi har å göra med.....


 Lina G =
"Hon är en tjej på mellan 19 och 24 å hon är inte längre än 170 cm och heller inte kortare än 1 meter, med ett vackert leende, glimten i ögat, är social, inte fin i kanten, kan umgås med killar som en i gänget, stabilt psyke, är en tjej som kan lukta på en fis å kommentera den proffsigt med passion men som aldrig fiser själv (inte medvetet iaf), hon har inte huvudvärk på kvällarna och väger nånstans mellan 50 o 60 panner!"

Å nu vet jag att det finns dom där ute som e bra sugna på en tjej precis som henne men det kan du FET GLÖÖÖÖMMA!!!

Över och ut,    *****   står som ett spjut / Nettan




Kommentarer
Postat av: ...

Vad krävs för att vinna en sådan drön tjej?

2009-03-03 @ 15:26:20
Postat av: ...

Jepp vad krävs för att vinna denna drömtjej?

2009-03-03 @ 15:31:26
Postat av: bra fråga!

Man får inte slå henne sen så e det rätt så mycket fritt fram

2009-04-15 @ 00:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0