LINA VS: ROSING

Idag var det visst Linda Rosings tur att ta plats i tv-rutan igen. Det går ju inte att undvika skammen... jag befinner mig en jävla massa mil från platsen där dessa scener spelades in, å en himla massa dagar senare också för den delen. Det som har hänt i Lindas tv-serie har som sagt redan hänt och hur mycke jag än skulle vilja kliva in i rutan, ta linda över axeln och rädda henne från all offentlig förnedring så gååååår ju inte det! Linda Rosing e tyvärr fucked for life!!
Och rätt så tydligt kan vi nu även följa Linda Rosings senaste kap i deras fall, ja tro det eller ej... men några av killarna i hennes tv-såpa hade säkert haft en viss möjlighet till ett framtida normalt liv om dom bara låtit bli att skicka in det där ansöknings-brevet.
Men nu tycker jag inte att vi ska vara allt för fientliga och oförstående, utan i stället försöka förstå oss på vem Linda egentligen är. Vi ska inte döma förrän vi provat så låt oss för en sekund bara låtsas att vi.....

1: Får toppa våran meritlista med ett så fancy namn som FADDE, ja menar KOM IGEN!! !Killen kanske inte spelar i högsta divisionen men han e dörrvakt på stureplan och va gör man inte för fri entre och företräde i kön till sveriges gassigaste nattklubbar?


2: Har sveriges kanske tajtaste kropp, med former som en gudinna och bröst hårda som knäskålar. JO jag lovar, hade jag haft en penis hade jag lätt tillbringat mina söndagskvällar me denna skönhet.


3: Hade haft bästa vänner som denhär smått mulliga killen. Tänk efter.. coolt å va kompis me en kändisfrisör som kan fixa frillan på dig titt som tätt, MEN glöm för guds skull inte att han e faktiskt ganska mycke gay, och allt han egentligen vill ha är dina killar.
 

4: Du behöver aldrig ha tråkigt! För så länge vi lever så kommer tillgången till Botox att vara tilräckligt stor för
 att vi ska kunna ha HUR SKÖJ SOM HELST alla dagar i veckan!!


AAA men ärligt... jag skulle byta ut mitt liv mot Linda Rosings VILKEN DAG SOM HELST NU...MoHAhaha

Åh förresten, om det är så att nån sitter inne på information om att det inlägg jag precis skrivit skulle kunna vara olagligt och innehålla förtal, eller om mitt använande av lindas PRIVATA bilder skulle råka strida mot upphovsrättslagen... så snälla underrätta mig om detta, för just nu e jag för trött för att orka bry mig. Och vem vet... en stämning av Linda herself hade kanske vart nåt att skryta me =)

Dröm sött
LINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0