Visst kan man segla förutan vind och ro utan åror?

Igår va INGEN bra dag för mej alls....ja måste forsätta på linas tema och säga att den va riktigt pissig!
Ja hann me en hel del visserligen men med ganska mycke otur på vägen......

Ja hade planen att vara ledig...istället fick ja jobba för att ja skulle vara lite  "extra kaxig" helgen innan och springa sånna där konstiga lopp.

Sen skulle ja i godan ro åka ner till gbg efter jobbet och gå på Vincents 1års kalas...så ja hade packat bilen full av presenter och tyckte livet lekte...Men Nej...då åker världens kankse sämsta bilförare in i min bil och krockar me mej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Varför detta undar ni säkert..ja frågan ställde ja mej oxo när ja lyckats stapla mej ur min bil som inte såg allt för helt sköjjig ut. Då ser ja hur illa min kära Thorkenneth mår och att skitmänniskan har missat vägmärket VÄJNINGSPLIKT!!!

Men de kankse inte finns några sånna märken i det landet? Då va de ja som va Oförsiktig och körde lite gött i 80km. men ja hade ändå företräde och en mindre bil dessutom...ja ja nog me det...ja kommer inte att få spendera min närmsta tid i bil. Men min nybräda cd me O holy night på funkar fortfarande..Tur :=)


Sen blev dagen bättre då ja fick gå på kalas och träffa massa roliga och galda människor som tyckte något synd om mej..men ja behövde det! ja fick även tårta och kaffe i massor!

Lite vin på stan hanns de me oxo och lyckan va gjord igen...vaknade upp brevid nån gammal sleten pastarätt från seven eleven...ibland behöver man de oxo! nu har ja fyllt på me energi igen efter en go dag på freeport och sen frisbee golf i skatås me gänget:) Har tillomed stooorhandlat massor av gott..så nu ska de frossas. tänkte kanske duscha oxo.....vilken dag som helst!  pussssssssssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0