Jag älskar människor som tar intiativ

Fan va jag gillar när människor tar tag i saker och styr upp skiten!

Sms från Fredrik:
Tjo! Jag har reserverat bord för oss (steffe e på) på ett ställe strax efter kl. 17, och då käkar vi även lite där, jag bjuder.
Så käka inte för mycke innan, om du inte har en mycket god aptit! Btw Heden är väl bästa stället att parkera på för dig, samt att du hittar dit, vilket är ett plus!! Runt 17 lär du då vara på Heden och Steffe i Brunnsparken, och jag mittemellan, så du får ringa när du parkerat, alternativt kört vilse. Ha de King!!

Inte bara det att grabben faktiskt planerat allt åt mig så att jag slipper tänka själv... Han känner mig dessutom tillräckligt bra för att veta att man alltid behöver ha en backup-plan när det kommer till mig. Han verkar ju vara fullt medveten om att jag garanterat kommer bli sen, Och han är inte ens lite sur för det!!

Lina

Kommentarer
Postat av: Nina

Men jag då??=) Vore skitkul om vi hann ses nått i sommar=) Kraaaaam!

2009-05-28 @ 20:49:16
URL: http://metrobloggen.se/ninadiggardig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0