Pissa på Barca Olé Olé Olé...

mmm....det var ju tydligen champions League-final idag, och det var tydligen Barcelona som tog hem hele skiten!
Som alltid vid sånna här lite större sport-händelser tvingas jag jobba... och jag tvingas jobba rätt hårt me!
Det hade kunnat vara helt okej att springa skinkorna av sig om man kände någon som helst glädje eller engagemang, men det är inte så lätt att hålla min när äckliga "Barca" pissar på stackars Manchester!
Nu när jag e såhär bitter kan man ju tro att jag e nåt typ av fan av Man U, men se DET är jag inte!!
Det är bara det att jag idag hade spelat en massa pengar på att Man U åtminstone skulle orka spela lika....OCH så verkar Barca-fan över lag ha jävligt svårt att bete sig, inte vet jag vad det är för fel på dom men man skulle kunna tro att Barcelonas fanclub har en officiell slogan som lyder ungefär såhär:

Är du retard och saknar social kompetens, är du missanpassad i samhället och måste skrika högst av alla för att hävda dig? Ja då e du välkommen att joina oss, för i Barcelonas fanclub kan även samhällets outsiders finna vänner för livet!!!!



Pissa på Barca olé olé olé, pissa på Braca olé olé olé.....

So long suckers!!

Lina

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har ni gått på semester elle?

2009-06-01 @ 23:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0