Fylla kräver ingen ansträngning

Åkte till Göteborg förut och åt middag med Staffan & Fredrik.... Jag va helt nöjd med min cola medans killarna kämpade med stora öl-glas som till deras lycka rymde hela 0.75 liter. Vid 9 hade jag fått nog och åkte hem och trots att killarna bara var inne på sin andra öl för kvällen anade jag oråd. Dom skulle visst bara "sitta kvar och tjöta en stund" mmmm FÖRMODLIGEN!!




Det sista jag sa när jag gick därifrån:
"Slår vad om att jag kommer få fylle-sms från någon av er i natt"

OOooohh ja, jag har aldrig fel!!!
Kvart i 2 kommer det två sms inom loppet av tre sekunder, ett från Fredrik och ett från Staffan...

" (Fylle sms) "

Hahah det kallar jag simpelt...så simpelt men ändå så genomtänkt! Grattis grabbar... Ni lyckades få mig att skratta trots att ni väckte mig!!

Nu somnar jag om....

Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0