Glad Påsk!!!

Nu e påsken nästan över.... jag hoppas ni har ätit en del ägg å pyntat med fjädrar å drukit massor av äggtoddy!
Igår drog jag till hemstaden Lilla edet ( kan man säga staden??? tror inte det) Där hälsade jag på alla folk så som mormor å morfar, helene med familj mamma å Bengan och sen skulle jag käka påsk middag med Janika å hennes familj & Självklart var stiliga SAMUEL med oxå, men vi hamnade hos Mattias å Linda och efter middagen så satt vi i solen å drack öl. Helt underbart. Men väl där så skaffade jag mig en liten kille som jag inte kunde släppa på 4-5 timmar. Vi hade dööö mysigt jag å Neo! Jag försökte skicka en bild från telefonen men jag tror inte det gick så bra för mig! Iaf. Bebis å jag hade kalas mysigt ihop å ärligt så blir man ju sugen på att skaffa sig en sån liten människa! Det hade ju vart nått.... 
VILKEN DAG SOM HELST NU!  HA!!! tsssssss
Ut i solen nu.... vi ska nog hitta en nice uteservering! Som sagt  glad påsk på er!

xoxo Nettan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0