Ligga kankse?

Ja nu blev ni allt tokigt nyfikna va..nej ligga e det ända ja behöver just nu och då menar ja ligga raklång i soffan den sista natten hemma hos mamsen och papsen.
Sen bär de av till Jakobsdal och Carolinas nya lägga! Känns så nytt och spännande:) vilken dag som helst nu ska ja väl börja inreda...

Annars har helgen vart mer en händelserik..ja har jobbat ,jobbat ,flyttat burit, kört ,flyttat burit och lyckats reta upp mina nya grannar lite genom att parkera underbara Thor -kenneth mitt framför deras gargage port..de kan dom ha gott av!

Ikväll har ja vart ute och myst lite i stooora staden men den som lever får se!!!!!!!!!!!
ja har saknat min Nettan så sjukt mycke och vi har ändå bara vart ifrån varann i 3 dar...

Ja tror allt vi har legat av oss lite på träningsfronten nu oxo så de e dax nu tjejer! ta tag i denna beachvollybollen...Nu Nu Nu !!!!
Allt har kommit av sig lite denna veckan och de känns som vårat "leka  tre" förhållande håller på att rinna ur sanden. de e nånting som ej tolereras från min sida och då pratar ja för Thor -kenneth oxo! så hej och hå..upp och stå..för nu ska vi slå Johan och hans "elitidrotts" talang i vollyboll! ja räknar me er tjejer!

hoppas alla underbara männsikor som läser denna blogg frenetiskt haft en bra veckan och ta hand om varann..de vinner man på i längden.. ha ha ha! en extra puss till mamma och pappa som städade min lägenhet utan att ja ens behövt fråga...de e kärlek det! // carolina

Kommentarer
Postat av: nettan

Jag har saknat dig med!!! pöss

2009-04-07 @ 01:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0