Modell dag på salongen!

Vilken lyckad dag på salongen! =)   As trevligt  Tack alla som var med! Vi kör lite bilder för idag e jag inte på nått prat humör alls! 
Vi hade 5 underbart trevliga modeller på salongen idag. Tyvärr kunde inte Marie-Teres var med för hon har vart i norrland men vi får tillbaka henne imorgon, VI SAKNADE DIG!!!!
 Iaf. så e man lagom snygg i själva processen till att bli snygg... här ska ni få se.....

Så det var Frida, Madeleine, Johan, Malin & Josip.
Sen var vår egna fotograf Tom där å fixa å dona hela dagen, fick till och med skruvat ihop lite bord å stolar ;)

Jag å Malin kanske inte e så lika men vi e glada & det är ju allas våran Carolina med
  

Och så här snygga blev dom och dom riktiga korten kan nog komma upp nån gång i början av maj. Ska behandlas lite i datan först =)

TACK ALLA NI VAR UNDERBARA OCH VI HADE GRYMT SKÖJ PÅ VÄGEN
XOXO / SALONG AQUA stenungsund


Kommentarer
Postat av: Malin

Fy fan vad jag ser ut...Inte i håret men för övrigt,,,,

Hoppas dom "riktiga" korten blev bättre, annars e det fan katastrof! Men kul var det iaf !!!

Och jag ÄR tjusig i håret!!!!

Vilken dag som helst nu ska jag ta och gå ner dom där extrakilona.....

2009-04-14 @ 11:21:57
URL: http://activemama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0