Nu åker jag buss

Hej hej alla glada idag e det fin väder som bara den å då blir vi glada å lyckliga å känner att det ska bli kanon kul å träffa alla på jobbet... jag ska krama dom å berätta för dom att jag gillar dom skarpt! Tycker jag att nu ska göra md dom i er omgivning med, det är inte så svårt att göra men uppskattas desto mer! Så ut å kramas!!!!!

Från och med nu så ska jag försöka åka buss å tåg till jobbet.. man får bara böter med bilen. Svin tråkigt å vem behöver bil när man bor mitt i GBG å har Carolina som vän???? Inte jag iaf! 
Men här ska ni få höra.... Jag sitter å väntar på bussen å så kommer det en sån heting så jag trillar nästan av bänken när han sätter sig berdvid mig. Helt plötsligt blir jag grymt medveten om att jag kanske borde dra in magen bara lite kanske å att sitta som en stor pösmunk kanske inte e så bra i alla lägen så rätar lite på mig kramar min kaffe mugg lite hårdare å försöker febrillt att läsa samma rad i metro en gång till men det spelar ingen roll för det fastnar ändå inte.
 DÅ::::::::::::::: då böjer han sig fram å frågar mig nått å jag har på mig mina hörlurar som så fint dånar ut Mustasch så jag hör verkligen inte ett skit. Då blir jag så stressad att jag ska försöka få av mig hörlurana å samtidigt ha koll på allt annat som jag har bullat upp runt mig så det gick åt heeeelvete.... Kaffet åkte i backen å hörlurarna satt på ända ....... å där satt jag högröd i ansiktet å kände bara att det här är inte sant... VA HÄNDE DÄR??? 
 -Oj då, sa den vackre mannen då..... -A det kan man säga, fick jag iaf fram då.   
Han erbjöd sig att fixa en ny kaffe till mig men jag sa att det behövdes verkligen inte, kläckte att jag ändå inte borde dricka så mycket kaffe ( vilket jag INTE gör) men det lät jävligt hett att säga just då. Då rullar bussen fram NATURLIGTVIS så jag kasta mina kaffe servetter å log så mycket jag bara kunde å tog mina grejor.... Han sa att det var trevligt att råkas....-A absolut mycket givande sa jag vilket jag nu sitter här å ångrar göööör mycket men han fatta nog att jag sköja lite, å sen blev det lite pinsam tystanad å så var det bara hoppa på bussen å här sitter jag nu!!! Har ingen aning om vad det va han frågade ifrån början!  hahaha  Synd att man inte tar vara på sånna här grejor mer....  Men jag tänkte.... när du läser bloggen här så kan du väl höra av dig! hahaha Å ni andra sprid ryktet!!!! 
Peace out /  FEG Nettan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0