nuuuuu....

Nu sitter jag i storbilen ihop med mina "tanter" (Citat Lollan) på väg till det årliga vistelsen i Sälen! Torsdag till Söndag blir det nu fest å tjöt å kanske lite nedförsåkning! Solen lyser å vädret e ju heeeelt fantastiskt! Men nog om det! Jag tänkte att jag skulle ta igen lite! Tyvärr har jag städat bort min kamera laddare eller inte städat bort kanske men packat bort så den kan verkligen vara var som helst i min nya lägenhet nu. MEN  förtrösta inte för jag har fått låna lollans kamera över helgen å jag fick henne även att leta upp rätt sladd så jag kan föra över dom under helgens gång så VAR BEREDDA! kanke hinner bli nån liten film med om jag har 10 minuter över nån kväll.. kan ej lova!!! Men nån bild ska det bli iaf. det lovar jag! 

NU.... jag har alltså flyttat..... det är helt över fullt i den nya lägenheten!.... men att det ser förjävligt ut gör inget nu FÖR JAG BOR SJÄLV Å JAG ÄLSKAR DET!!!!!!! Gött! Jag å min skit alldeles ensamma!!! det känns rätt för tillfället!!! Iaf i lördags blev det fest på kvällen för Marie var ju uppe å hjälpte mig med flytten å då behövde vi passa på å se stan lite. Vi var på förfest å jag var jätte duktig å tog med mig massa värmeljus till Johan eftersom att det var earth hour dax....... men tror du det blev släckt eller?????? 
Näääää så jävla slappt av oss... jag gick runt å släckte allt jag kunde å fick iaf.. alla tyckte jag var jätte jobbig men det struntar jag i! Känner mig ändå lite dålig eftersom det bara blev så där halvdant. ILLA!!! jaja   vi hade iaf en kul utekväll på Nivå å fick dansat en hel del. 
På söndagen blev det inte många knop gjorda innan det var dax att flytta alla möbler. Vi slet som bara den å jag vill sända Ett stort tack till Mamma&Bengt som älskar mig fortfarande fastän jag flyttar runt som en tok, Till Marie (som var grymt bakis å spyde mer än nått annat på söndagen) men som var en klippa dagarna innan =), till Riddarlo som e en rejäl flytt-karl som löste många problem och till Morbror Mikael å Helene som fixa å dona på gamla hemmaplan i Edet!!! 

Sen jobba jag som attans måndag,tisdag å onsdag på salongen! Vi har massor å göra å jag älskar mitt jobb å min salong å våra underbara kunder!!!!  Men nu ska vi ha lite mini semester å hoppas att allt står kvar när vi kommer hem. ;)  Carolina håller ställningarna, Å bara så alla vet så är Carolina SINGEL igen å vi har slagit vad å jag vill vinna!!
SÅ ALLA SEXIGA HETA SINGEL KILLAR GO FOR IT!!! (jag har hennes nummer)

xoxo/ Nettan

Kommentarer
Postat av: gud

Helvete nettan..för faaan. ja har fått spärra telefonen! ge daj! de här ska du få faaan för! ja vinner lätt vadet och de vet du!..älskar dej me!

2009-04-02 @ 22:21:05
Postat av: Lollinonna

Nettan...jag e så jävla stål-idiot-självklart-lätt-som-en-plätt-SÄKER på att du kommer kamma hem detta vadet att jag vill gå med... jag står för halva insatsen så tar vi en redig fylla när vi vunnit hem storkovan =)

2009-04-02 @ 23:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0