Ohhh NOOOOooo

OOOoooooops....dettahär va inge bra alls!! jag råkade visst radera våran besöksräknare här på bloggen när jag satt å greja med sånt jag inte förstår mig på, illa...jag vet!!!
Det har ju blivit så att vi i denna trissa som har ansvaret för bloggen kommit att bli sjukt nöjda över just antalet besökare på sidan, vi har utnämt oss själva till en form av idoler och ni läsare kallas numera för fans =)
Så för att ställa allt till rätta var jag ju tvungen att fort som fan fixa en ny besöksräknare på sidan, å det gick ju bra & snygg blev den MEN....den jäveln började ju på NOLL!!!!
Jag riskerar sällan numera att göra min kära kusin upprörd, och inte vill jag heller att ni läsare skall känna er som en del i en ytterst liten skara.... så jag har inget annat val än att sitta här nu, mitt i natten och uppdatera sidan
TYP-TVÅ-TUSEN-JOBBIGA-JÄVLA-GÅNGER...allt för att besöksantalet skall återgå till vad det en gång var...
AAhh jag har som sagt att göra, får se om jag orkar me nåt mer bloggande på ett tag =(

Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0